Re: Jakich plyt do nagrywania DVD R uzywacie ?

Autor: MacFit <mafit_at_usun_togazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:08:49 MET

> Nagrywanie DVD ma sens tylko na chociaż przyzwoitej jakości płytach takich
> jak np Verbatim, bo co ci po tym że zaoszczędzisz parę groszy kupując syf,
> jak za rok tego nie odczytasz.

No może masz rację. Ok. 4 lata temu przegrałem sobie ok 10 płyt CD Audio na
ówczesne najtańsze płytki CDR
i zdziwiłem się kiedy włożyłem je niedawno do odtwarzacza stacjonarnego i
jakość mnie powaliła (w sensie negatywnym oczywiście)
Wtedy może był jeden trzask na płycie, teraz to ciężko było znaleźć utwór
bez "dodatkowych upiększeń"