Re: Problem botowanie

Autor: Bartosz Iwanowski <iwanowskib_at_vp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 15:04:12 MET

news:sf5mmc.njq1.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Bartosz Iwanowski" <iwanowskib@vp.pl> napisał w wiadomości
>
> Spróbuj uruchomić Konsolę Odzyskiwania i wykonaj chkdsk /p albo (lepiej)
> chkdsk /r. A jeszcze lepiej zacznij od diagnostyki dysku twardego
> programem producenta.

Nawet jeżeli jest problem z dyskiem to nie jedyny a co
ważniejsze nie główny i na pewno nie priorytetowy. (Dyskami mogę pożonglować
bo
akurat mam kilka ale niestety tylko jedna płytę główną i jeden procesor.)
A wynika to z tego że podłączenie innego dysku
z działającym Windowsem z innego komputera
nie powoduje uruchomienia systemu a próby instalacji
systemu na jeszcze innym dysku też nie działają.

Bartosz Iwanowski