czy opłaca się wymieniać

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 14:38:07 MET

witam
posiadam obecnie płytę AsRock P4VX4 z procesorem Celeron 2,4GHz , mam
możliwość wymienić ją na MSI KT3 Ultra 2 z procesorem Athlon 2000+ na
rdzeniu Barton(ze ew. błędy przepraszam, taką konfigurację dostałem smsem)
mam pytanko co zyskałbym na takiej wymianie, czy i o ile zwiększyłaby się
wydajność kompa(ostatnio ktoś napisał na grupie, że Celeron 2,4 porównywalny
jest do Athlona 1,4 więc teoretycznie powinna, ale nie jestem specjalistą)
dodam, że pozostałe części pozostawiam ( GForce FX 5200 128Mb 128bit, 512
DDRAM 266 )
proszę o porade oraz o ew. linki do testów gdzie mógłbym sprawdzić
wydajności obu konfiguracji
z góry dzięki
Tofik