Re: Zasilacz AT 115W - wentylator wymagany?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 09:54:44 MET

To bedzie zbiorczy post:

> Przerob zasilacz tak by pomieścił jakikolwiek wentylator 80 mm i pusc go
na
> 5V. Ja mam taki wentylator ktory jest okropnie stary, ma chyba z 10 lat
> puszczony na 5V jest nadal niesłyszalny.

Niestety odpada - tam naprawde nie ma miejsca, a jesli chcialbym wentylek
umiescic przez zasilaczem to wbilbym go w dysk o ile by wszedl na wysokosc
;-)

Musze kupic 60/60/25(10) - inne nie wejda.
I osobiscie wolalbym jednak na 12V, ale jesli nie ma cichych to bede
musial puscic na 5V.

Arctica 6cm w ogole nie znalazlem, a chcialbym cos kulkowego (szkoda ze
Glacial takich nie robi...).

Zobaczymy - wczoraj skonfigurowalem hardware'owo sieciowki i niedlugo sie
przekonam ile to halasu robi :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055