Re: lcd czy crt

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 08:19:33 MET

Dnia 2004-11-07 23:14, adam napisał(a):
> [...]
> przymierzam sie do ktoregos neca, wyczytalem w necie ze monitory te maja
> jakies 2 paski ktore sa caly czas widoczne na ekranie ? co to za paski i czy
> przeszkadzaja one znaczaco w uzytkowaniu ??
to sa takie paski jak np. w trynitronach sony... w necu to jest kineskop
diamondtron od mitubishi. u mnie jest taki kineskop w monitorku
iiyama... i osobiscie nie widze problemu z tymi paskami (bardziej bym
sie sklanial do nazwy kreski). po kilku dniach nie zauwaza sie ich. sa
bardzo cieniutkie i widoczne tylko na jasnym tle.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834