Zasilacz AT 115W - wentylator wymagany?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 01:08:18 MET

Wlasnie, wlasnie.

Mam stara 386'ke (ProLinea firmy Compaq), z ktorej chce zrobic router.
Wyeliminowalem juz prawie wszelkie czesci mechaniczne (dysk) powodujace
halas, ale zostal wentylator w zasilaczu.

Jako ze sprzet ma chodzic 24h na dobe, to powinien byc nieslyszalny, ale
od 1992 roku wiatraczek w zasilaczu juz troche sie zuzyl...

I teraz mam pytanie - wymienic na inny (60x60x25mm) oraz jesli tak to na
jaki (najwazniejszym kryterium jest jego glosnosc) czy wymontowac
zupelnie?
Troche martwie sie o stabilizatory, zeby mi za szybko nie polecialy,
ale... moze takie smieszne 115W (nie sadze, zeby tyle ciagnal - jest tam
386SX25, 16MB RAM, 2 sieciowki, flop) nie potrzebuje wiatraka?

Pozdrawiam i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055