Re: Szukam monitora LCD do 2000zł

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 23:44:36 MET

"paulinio" <coolerix.wytnijto@o2.pl> wrote in
news:cmm1sd$cal$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Cześc wszystkim!
> No wlaśnie szukam takiego monitorka... najbardzie zalezy mi na czasie
> reakcji... do wydania mam okolo 2000 zl.
> Prosze o pomoc... rozglądalem sie na monitor.pl . ale slyszląem wiele
> niemilych komentów na ich temat... wiec tam nie bede kupowal.... a
> jedynie sprawdzam tam parametry... z góry wielkie dzieki
>
> Pawel

witam
jestem szczesliwym posiadaczem LG L1720P ;P i z czystym sumieniem moge go polecic

*czas reakcji 16ms - jak dla mnie zadne smuzenie nie jest zauwazalne
*troche nierownomiernie podswietlony (dol i boki bardziej) najczesciej nie
przeszkadza
*kolory jak dla mnie bomba, jestem zwyklym uzytkownikiem (czasem pogram, duzo
czasu w necie, czasem jakis film i czesto dokumenty office) i to co oferuje ten
panel jest dla mnie w zupelnosci wystarczajace
*niesamowita ostrosc obrazu - no po prostu nie moge juz patrzec na CRT bo wszystko
jakies takie rozmyte ;)
*dvi-d <- wlasnie tak mam podpiety ten monitorek
*hub USB - baaaaardzo przydatne jak masz klawiaturke i/lub musz usb
*ciekawy design
*cena - teraz okolo 1850 na komputroniku (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?
id=12023) promocja

na twoim miejscu nie kupowalbym LCD przez www. na zywo zawsze sprawdzic czy sa
jakies pixele padniete, a jak zamowisz przez inet to w razie czego raczej czekaja
cie klopoty.

pozdrawiam