Re: Naprawa karty graficznej GeForce2Ti TV-in

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 22:30:07 MET

Użytkownik "Artur" <noneo@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cmktmm$4f7$1@korweta.task.gda.pl...

> Zastanawiałem. Ale nic nie wymyśliłem nie mając żadnych danych.
> .
> Poproszę o użyteczne informacje. Dyskusję o wnioskowaniu, IQ itp.
> nielektronicznych rzeczach proponuję przenieść na inną grupę lub
> najlepiej na priva.

Hmm... ale ja mowie calkiem powaznie... gdyby mi siadla karta GF2, to ja bym
nei szukal serwisu, nawet gdyby to mnie wyszlo 50 zl taniej (a na 100% nie
wyjdzie).

Po prostu ide do sklepu i kupuje nowa , szybsza, nowsza, z gwarancja karte.

Nie mieszkam w warszawie, nie znam serwisow z tego miasta. Mowie tylko jak
ja bym zrobil, i nie ma to nic wspolnego z wnioskowaniem czy tez IQ testami.

Robert