Re: Szukam monitora LCD do 2000zł

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 22:14:03 MET

Dnia Sun, 7 Nov 2004 21:50:50 +0100, towarzysz paulinio zameldował:

> Cześć wszystkim!
> No właśnie szukam takiego monitorka... najbardzie zależy mi na czasie
> reakcji... do wydania mam około 2000 zł.
> Proszę o pomoc... rozglądałem się na monitor.pl . ale słyszłąem wiele
> niemiłych komentów na ich temat... więc tam nie będę kupował.... a jedynie
> sprawdzam tam parametry... z góry wielkie dzięki

A dlaczego LCD?
Przy dzisiejszej technologii i cenach *zupełnie* się to nie opłaca. Za 2000
zł możesz kupić naprawdę dobry, duży i porządny monitor CRT. Pomimo że
zajmuje dużo miejsca to jest zdrowszy i w porównaniu do monitora LCD za
taką cenę uzyskasz naprawdę dobre paramerty.

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #