Re: W co teraz warto inwestowac?

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 21:44:58 MET

Niejaki Tomasz Sz w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:

> Poczekam nawet jakieś 2-3 m-ce (styczeń/luty) ;-)
Też zamierzam kupić komputer w lutym i przesiadam się z P4 na AMD64 na
Socket 939. To jest chyba najlesza możliwość i najbardziej rozwojowa
platforma, a ceny procesorów A64 3000+ na 939 będą w owym czasie na
przyzwoitym poziomie.

> A pytam już teraz, bo zwyczajnie nie interesowałem się do tej pory jakie
> są tendencje na rynku, no a zorientować się w końcu trzeba :P
Fakt, wszystko zmienia się w zastraszającym tempie. Trzeba wybrać
komputer który posłuży przez ładne kilka lat, więc musi mieć
komponenty, które umożliwią wykorzystanie nowych technologii. Taka
platforma na nForce4 wraz z prockiem A64 zapewni ci dostęp do
programów 64 bitowych, możliwość wykorzystania kart PCI-E, SATA2, USB
2.0, IEEE1394, SLI i byćmoże obsługę procesorów dwurdzeniowych oraz
kupę innych rzeczy. Jak narazie nie widzę lepszej propozycji na
przyszłościowy komputer.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)