Problem botowanie

Autor: Bartosz Iwanowski <iwanowskib_at_vp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 20:40:05 MET

Przy uruchomieniu zaczyna mi ładować Windows i przechodzi do trybu
awaryjnego.
Wybór uruchom normalnie i ostatnia dobra konfiguracja powoduje zwis.
Wybór trybu awaryjnego powoduje niebieski ekran z komunikatem
UNMONTABLE_BOOT_DRIVE.
Próbowałem reinstalacji, uruchomienia z innego dysku z zainstalowanym i
sprawnym
systemem i uruchomienia bezdyskowego Knopixa. W sumie nic to nie dało a i
Knopix się w
końcu wywalił, chociaż trochę popracował. Mam obawy że to jakaś awaria
sprzętowa płyty lub procesora.
Czy mogę prosić o pomoc w uruchomieniu komputera?

Bartosz Iwanowski