Re: wycisznie zasilacza

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 15:36:12 MET

MAYDAY <g.o@NOSPAM.wp.pl> wrote in
news:cmlbk7$o3u$1@korweta.task.gda.pl:

> ja zmienilem w zasilaczu na arctic cooling, ale pomimo jego 1800
> obrotów to dalej go slychac, podejrzewam ze to przeplyw powietrza
> szumii, co mozna na to poradzic ? bo z tylu juz nie ma tej kratki za
> wentylatorem :).

no to chyba zaczynam zbierac kase na BeQuiet!
Jazde mam ostatnio na to zeby komputera nie bylo slychac. Stoi na biurku, czyli obok
mnie wiec slysze go "dosc dobrze"
Skoro twierdzisz ze zmiana na AC niewiele pomogla to sie najzwyczajniej wstrzymam
sie troche i uciulam kasy ;)

No a potem moze jeszcze pojde "za ciosem" i bede zbieral na 0dB z pasywnym
chlodzeniem, ale to juz zupelnie inna bajka cenowa.

Pozdrawiam