Re: wycisznie zasilacza

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 14:10:46 MET

Sun, 7 Nov 2004 11:57:28 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Krzysiek
napisał(a):

> dzieki za pomoc, jeszcze tylko jedno... czy nie bedzie problemow z czujnikiem
> temperatury w tym arctic cooling arctic fan tc?? mam na mysli to czy nie bedzie on
> kolidowal w jakis sposob z praca regulatora obrotow w samym zasilaczu??

hmm... nie jestem pewien, bo od pewnego czasu dopiero sie zajmuje kwestiami
szumow, ale z tego co wyczytalem niegdys na grupie, to wentylatory maja
czujniki temperatury "w sobie". A ten trzeci kabelek co Ci zostanie z
artica, to zdaje sie sluzy do mierzenia ilosci obrotow tylko.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem Twoje pytanie, ale sam zasilacz sie nie
obraca ;) wiec zdaje sie o to Ci chodzilo :))

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl