Re: lcd czy crt

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 13:32:42 MET

stefe wrote:

> np. smuzenie (jest niewielkie, ale widze to
> wyraznie) doprowadza mnie do nerwicy,

to juz raczej wynik duzego temperamentu - wiekszosci znanych mi uzytkownikow
(ze mna wlacznie) specjalnie to nie przeszkadza ;-)

> patrzenie na ekran pod kątem jak
> dla mnie dyskfalifikuje te urzadzenia (oczywiscie mowie o monitorach w
> nromalnych cenach... chociaz i tak ceny sa z kosmoosu).

kat widzenia w okolicach 170 stopni sprawia ze to zagadnienie mamy juz "z
glowy" - sa to dosc powszechne parametry w sprzecie ~2k PLN (a wiec jak
najbardziej "normalne" ceny).

pozdrawiam