Re: HDD....

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 13:30:41 MET

Romeq wrote:
> Hmm...slyszalem je w akcji...cisza jak makiem zasial...

Mówię o dysku, który pracował przez rok, nie nowym, bez fragmentacji.

> jak wyzej...cichutkie i wszystko dziala ok:) (tez WD80)

J/w. Miałem dwa. Pierwszy padł bez wyraźnego powodu (podejrzewam
Codegena). Z początku był cichy, później silniczek zaczął piszczeć.
Zmieniłem na drugiego, ten sam model (zupełnie inna seria - wyprodukowany
w inntym kraju, inaczej wyglądający). Po pół roku stał się słyszalny,
czasem piszczy.

> Dyska ma byc pewny,

I taki jest. :)

k,