drwtsn32 i problemy z nim zwiazane

Autor: Kunek <miclosz_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:27:07 MET

mam firewalla Sygate i ostatnio zrobilem mu upgrade do nowszej wersji.
Zaraz potem okazalo sie ze brak mi na dysku C miejsca. Skasowalem wiec
kilka rzeczy ale co sie okazalo ze miejsca znow brakuje. Przyjrzalem sie
    dyskom i zobaczylem ze w sposob ciagly zmniejsza sie pojemnosc
dostepnego obszaru na dysku doslownie zmiejszala sie w tempie nagrywania
danych na dysk. Wrzucilem Ctrl+Alt+Del i zobaczylem ze tam szaleje
drwtsn32.exe w rownie szybkim tempie powiekszajac pobor pamieci dla
swoich operacji.. Oczywiscie wylalilem go recznie i proces zajmowania
dysku ustal.
Caly system przeskanowalem NAVem i MKSem online i Ad-aware - NIC.
Po wlaczeniu Sygate (tego upgradeowanego) sytuacja sie powtarza.
Wycialem wiec Sygate (tego nowego) i zainstalowalem poprzedni awersje -
ta ktora uzywalem wczesniej i na razie jest wszystko OK.

Znalazlem sciezke do drwtsn32.log i co sie okazuje - zajmuje 1.3GB - czy
moge to spokojnie wywalic?????????

dzieki za wszelkie podpowiedzi
   Kunek