Re: wycisznie zasilacza

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:43:49 MET

Kapsel <kapsulski@poczta.onet.pl> wrote in
news:1pdoy633uaq9b$.1pmvs7t2uy00s$.dlg@40tude.net:

> Rozmowa sie toczy z rumorem, wiec ja tylko dodam, iz posiadam od 2
> miesiecy chiefteca 1136H wlasnie.
> Co wiecej rozebralem go tego samego dnia w ktorym go kupilem.
>
> Kupilem go, bo na grupie przekonaliscie mnie ze nie jest zbyt glosny.
> A rozebralem bo byl cokolwiek rownie glosny jak poprzednik - Codegen.
>
> Zeby wiec oszczedzic niektorym zabawy ze srubkami - jeden wentylator
> mam wpiety na wtyczke, drugi (bodaj ten zewnetrzny) wlutowany.
> Prawdziwa klasa srednia ;))
>
> Tez sie zastanawiam nad artic colerami, ale zaczyna brakowac mi
> [...]

Witam, wreszcie zebralem sie w sobie i rozkrecilem ten zasilacz ;)
Powiem tyle: 2 x kupuje arctic fan pro i podpinam je pod plyte glowna. Jakos to
bedzie ;)
Dylemat bede mial tylko z odcieciem tego wentylatorka, ktory jest na stale
wlutowany. Wie ktos czym to zabezpieczyc? czy wystarczy po prostu odciac przy
samej plytce drukowanej?