Re: Samsung mi pada :(((

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:24:35 MET

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cmkn4a$bae$2@news.onet.pl...

> powyższy post jest pierwszym chyba od dłuższego czasu o padięciu dysku
> Samsunga.

No coz, mowie o swoich praktycznych doswiadczeniach, ja tam nie chce miec z
ta firma nic wspolnego. Wszystko, co kupilem samsunga, padlo. A moje Fujitsu
dyski dzialaja do dzis - odpukac ( 650 mb (juz nawet nie wiem ile... pracuje
NON STOP w serverze z 486dx, wiec to juz nascie lat;), 8,4 gb (5 lat), 13,6
gb...(4 lata)) WD Caviar tez jest ok, mam 80 GB od 6 miesiecy i dziala
wspaniale, cichutko, bez jakichkolwiek problemow. Maxtor jest dobry po tym,
co widzialem u znajomych, oraz testach ( najlepiej od 120 GB, te z nowymi
ukladami...).

Seagate tez byl kiedys dobry ( jescze do czasow 20 gb dyskow i wczesniej).
Teraz niestety juz nie jest tak fajnie. IMHO stracili solidne wykonanie i sa
awaryjni...

Pozdrawiam,

Robert