Re: Piszczy mi płyta główna pod Windą - dlaczego?

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 10:26:01 MET

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote in message
news:cmkoov$ak$1@inews.gazeta.pl...
> Nie, nie, nie. Cewki - miedziany drut w emalii, nawinięty na toroidalny
> rdzeń ferrytowy. To te dwa "cosie" koło kondensatorów. Do ich zaklejenia
> dobry jest też silikon termorozpuszczalny.

Rozumiem, że chodzi o te dwa
http://kk.3a.pl/foto/tmp/P1030044.jpg
http://kk.3a.pl/foto/tmp/P1030046.jpg
http://kk.3a.pl/foto/tmp/P1030047.jpg

Jak mam je teraz przykleić - co macie na myśli. Dlaczego wcześniej mi nie
piszczały - czyżbym coś zahaczył palcem i poluzował podczas montażu WC?
Czy jak je przycisnę palcem (przez izolację) podczas ładowania windy to
osiągnę podobny efekt? Chodzi o to, ze są poluzowane?

pzdr
topjes