Re: lcd czy crt

Autor: Witiia <witiia_kasuj_bo_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 10:20:37 MET

Użytkownik adam napisał:

> chcialbym zmienic monitor, w tej chwili posiadam panasonic panasync/pro
> pl70i
> na poczatku chcialem kupic lcd 17" ale ostatnio slyszalem opinie, ze bede
> zalowal, kolory nie sa zbyt soczyste, odswiezanie tylko 75hz rozdzielczosc
> tez tylko maxymalna wiekszej nie ustawie, wiec teraz waham sie czy kupic
> taki panel czy moze 19" monitor kineskopowy np NEC FE991 ktory ma bardzo
> dobre recenzje, czy warto w ogole wydawac pieniadze na cos co i tak zostanie
> wyparte z rynku ?

tak mówią Ci, których nie stać na LCD i zazdroszczą, jak ktoś chce sobie
kupić.
Ja nie wyobrażam sobie kupowanie teraz innego monitora niż LCD. Do
wszystkich typowych zastosowań LCD jest jak najbardziej.
Nie rozumiem jaką rozdzielczość chcesz ustawiać? 17" LCD ma prawie taki
sam obszar roboczy jak 19" CRT.
Na jakich rozdzielczościach chciałbyś pracować?
Co do kolorów, to wszystko zależy od konkretnego modelu i producenta.
Do tego dochodzi rozmiar monitora :)

Ja mam fajnego NEC'a FE700+ na Diamondtronie, a moja dziewczyna LCD
iiyama E380s - jeśli byłaby możliwość, zamianiłbym się z nią bez wachania :)

--
Witiia