Zasilacz? Help

Autor: Macius <macius_at_kasier.ozzl.org.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 09:45:21 MET

Witam,

Mam problem - może ktoś się już z takim spotkal.
Po włączeniu UPS (Ever 300) zasilanie włącza sie na monitorze, drukarce,
lecz kiedy naciskam przycisk włączenia komputera to nie dziala. Z komputera
dochodzi ciche, jednostajne buczenie, z poczatku o tonie nizszym, i caly
czas podnoszacym sie. Trwa to jakies kilkadziesiat sekund, potem dzwiek
nagle sie urywa - i dopiero wtedy komputer po nacisnieciu przycisku wlacza
sie (slychac przez pierwsze sekundy glosne trzeszczenia glosnikow).
Potem jest juz wszystko bez problemu.

To nie wina UPS - dzieje to sie rowniez przy pracy w sieci.
Mam pytanie - plyta czy zasilacz? Jesli tak, to czy to jest grozne, czy
bedzie postepowalo - po prrostu czy lepiej juz teraz tp naprawic czy mozna
czekac? Moze ktos ma podobne doswiadczenia.

Zasilacz Q-tec.

Pozdrwiam
Maciek

macius@cyberia.pl