Re: lcd czy crt

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 09:44:44 MET

Użytkownik "adam" <adam_grabski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cmkam7$lb6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> chcialbym zmienic monitor, w tej chwili posiadam panasonic panasync/pro
> pl70i
> na poczatku chcialem kupic lcd 17" ale ostatnio slyszalem opinie, ze bede
> zalowal, kolory nie sa zbyt soczyste, odswiezanie tylko 75hz rozdzielczosc
> tez tylko maxymalna wiekszej nie ustawie, wiec teraz waham sie czy kupic
> taki panel czy moze 19" monitor kineskopowy np NEC FE991 ktory ma bardzo
> dobre recenzje, czy warto w ogole wydawac pieniadze na cos co i tak
zostanie
> wyparte z rynku ?

LCD to zdrowie i wygoda. Pamietac trzeba ze 17"LCD to 19"CRT. ja w tej chwli
juz innego bym nie kupil monitora ( mam crt - CTX Futura PR700t z SONY FD
Trinitron, za jego cene moglbym teraz kupic calkiem fajny komputer)

za 2400 - 2500 mozna kupic bardzo dobry LCD 17" z dobrymi kolorami,
ostroscia i bedziesz BARDZOI zadowolony. Chyba ze chcesz pracowac na
1600x1200 ( ja i tak tylko 1024x768, bo tak mi wygodnie).

pozdrawiam,

Robert