Re: Piszczy mi płyta główna pod Windą - dlaczego?

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 09:36:03 MET

"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message
news:cmkj78$k12$1@news.dialog.net.pl...

> Piszczą cewki stabilizatorów. Weź zrób trochę kleju Distal i posmaruj
> (tylko skąpo, bo ścieka). Nie włączaj kompa dopóki nie zwiąże, bo na
> gorąco ścieka jeszcze bardziej.

Chodzi Ci o to aby przykleić wodny blok miedziany do chipsetu płyty głównej?
Mam klej termoprzewodzący taki
http://www.cpc.pl/klejch.php
czy to musi być jednak Distal?

Kurcze, znalazłem ten klej Distal
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=4327&pkt_id=&pro_id=
Co ja mam nim przykleić bo może jednak nie chodziło Ci o chipset :)))

Wystawiłem dwa zdjęcia kawałka płyty - w okolicach chipsetu
http://kk.3a.pl/foto/tmp/P1030039.jpg
http://kk.3a.pl/foto/tmp/P1030040.jpg

Proszę o bardziej jasne wskazówki co mam gdzie przykleić :)

pzdr
topjes