tania laserowka

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 22:57:46 MET

Planuje zakup drukarki laserowej, mono. Mam w zasadzie tylko jedno
wymaganie: jak najtansze koszty eksploatacji, obecnosc zamiennikow.
Absolutnie nie maja znaczenia takie rzeczy jak jakosc wydruku, szybkosc,
wielkosc drukarki. Ma byc po prostu maksymalnie oszczedna.

Suma do wydania - 800 zl, no powiedzmy 1000 (ale to maks - wolalbym wydac
nie wiecej jak 800 zl)

PS: Od kogos cos slyszalem zeby patrzec nie tylko na koszt tonera, ale
rowniez na koszt bebna, bo po okolo 2 latach i tak trzeba kupic nowy.
Slyszalem tez ze sa modele ktore maja juz wbudowany beben razem z tonerem i
kazda wymiana tonera to rowniez automatycznie zmiana bebna - prosze
ustosunkujcie sie do tego, bo to dla mnie bardzo wazne.

Mozecie polecic jakies modele spelniajace moje oczekiwania ?

Szukalem juz na roznych serwisach, ale szczerze mowiac bardziej licza sie
dla mnie opinie ludzi niz marketingowy belkot.