Re: LCD PHILIPS ?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 22:30:43 MET

"Friend" <uniwersalny@wp.pl> wrote in message
news:cmj8a6$ev6$1@inews.gazeta.pl...
> Zastanawiam się nad zakupem LCD Philipsa, czy ta firma daje gwarancję 0
> bad
> pixli?
> Moze ktoś ma LCD philipsa i moze się podzielić opinią (17" lub 19")

Mam LCD Philips 19" od pół roku - zero problemów, bardzo jestem zadowolony.
Dałem 3600 w MM, teraz jest po 3000 zł - Polecam!
Philips w grupie tańszych producentów to chyba najlepszy wybór !

Moje LCD jest extra, jestem cholernie z niego zadowolony, wartos ie
przesiąść z CRT - ogromna różnica
, Philips jest naprawde dobry, ale dziś dołożyłbym do większego - 20" -
lepsza rozdzielczość (1600x1200) !

Polecam testy www.mva.pl www.tomshardware.pl i www.prad.de

Pozdrawiam

--