Samsung SP1614C - SATA

Autor: Grzegorz Kobylinski <grzegorz.kobylinski_at_chilan.com>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 20:14:08 MET

Witam.

Mam problem z nowym dyskiem samsunga. Podlaczony on zostal pod plyte Asus
p4p800e-dlx. pod zwykly kontroler (nie Raid) tzn ICH5R. przy instalacji
windowsa zostal wykryty bez problemow. tylko ze za nic nie moge go ustawic
na inny tryb niz UDMA/5 tzn. tak informuja mnie wszystkie programy
diagnostyczne ze dysk prac. w trybie 100.. a jak zrobic aby pracowal w
trybie UDMA /7 ? 150MB/s ? a moze lepiej podlaczyc go pod kontroler Promise
? dysk jak na razie bedzie pracowal pojedynczo.. ???

ps. do kontrolera mam takze podlaczony dysk IBM - ATA 100.. ?? moze to jest
problemem ?

pozdrawiam Grzesiek