Asus tnt2 + wdm + XP i kłopot

Autor: Bubu <bubupl(cyfra_jeden)_at_(WUPE).pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 19:02:37 MET

Witam !
Po zmianie systemu na XP mam problem z kartą Asusa TNT 2 Ultra
Nie potrafię przechwycić obrazu np. z magnetowidu
Mam zainstalowany driver Forceware 61.77 (wcześniejsze też próbowałem)
oraz najnowszy capture driver WDM 2.20 (wcześniejsze też próbowałem)
sygnał PAL jest sygnalizowany, ale zero efektów
"menedżer urządzeń" pokazuje z wykrzyknikiem "nVidia WDM Video Capture
(Uniwersal)"
(i to w przypadku wszystkich wcześniejszych driverów też)
kolejne odinstalowanie i instalowanie różnych wersji nic nie daje - zawsze
wyskakuje "błąd kod nr 10"
pod 98 nie było problemów (ale powrotu też nie mam - za dużo kosztował mnie
XP)
te sterowniki pod XP są złe ? czy coś źle instaluję ? ki czort ?
przegooglowałem, ale rozwiązania nie znalazłem
mam płytę 8rda3i 2x256 MB dualchanel, Barton 2500/3200

Bubu

P.S. Przepraszam za crospost