Gamepad vs Abit BD7II = nie dziala

Autor: Tomasz`Hypnos` <hildskjalf_at_poczta.fmNOSPAM>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 18:35:03 MET

Witam

Mam nastepujacy problem:

Kupilem Pad USB: http://www.apollomultimedia.pl/?s=p&idd=4
Mam winxp.
Plyta glowna - Abit BD7II, w biosie wylaczone AC97 gryzlo sie z Aureonem
Fun5.1(moja obecna k. dzwiekowa), dx8.1, geforce 3ti200

Zaistalowalem sterowniki ze strony producenta pada. Proces instalacji
sterownikow
przebiegl prawidlowo.
Podlaczylem pad do USB i wyskoczyl mi komunikat:
- Nieznane urzadzenie usb
- Pad figuruje w urzadzeniacvh USB jako: Nieznane urzadzenie. Nie ma go tez
w kontrolerach gier.

Co moze byc tego przyczyna?

Podlaczylem pada na win xp u kumpla na plycie gl. ecs k7s5a bez zadnych
sterownikow i od razu system sam
wykryl pada jako usb joy,,,,

Nawet instalowalem inne stery od podobnego pada ale innej firmy i tez to
samo. Mysle ze nie w sterownikach tu problem a cos jest w win lub sprzetowo
w moium kompie????

Jak uruchomic tego pada???

Pozdrawiam i dziekuje

Tomasz