Re: problem z kartą graficzną

Autor: Sławomir Zdziech <Slawomir.Zdziech_at_nospam.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 18:30:42 MET

thegt wrote:

> Czy monitor sie wylacza tak, jakby nie bylo zasilania czy tyko tak, jakby
> odlaczyc go od karty?

Monitor odłącza się tak jak przy wyciągnięciu wtyczki z karty graficznej.

> Sugeruje:
> 1. Sprawdz dokladnie wszystkie polaczenia (wtyczke z tylu monitora,
> podlaczadie do listry, etc.)

Wydaje się być podpięty ok.

> 2.Tez kiedys mialem podobna sytuacje. Problem tkwil w tym, ze trzeba bylo
> bardzo precyzyjnie ustawic karte w slocie (tzn. ruszac na boki az bedzie
> dobrze, potem mocno dokrecic do obudowy)

Zaraz sprawdzę

> 3. Czy to na pewno wina karty? Moze problem jest z monitorem? Sprawdz
> monitor na innej karcie jesli nie jestes pewien, a nailepiej na innym
> kompie.

Monitor jest okey - komputer działa poprawnie na karcie pci (innej nie mam)
Karty tez nie mam narazie gdzie sprawdzić.
Swoją droga wydaje mi się że spalona karta nie powinna uruchamiać się wcale.

Pozdr

Sławomir Zdziech
JID : hu5tl4z[at]jabber.wp.pl
e-mail : Slawomir.Zdziech*@*unicity.pl  - usuń gwiazdki