Re: problem z tv out

Autor: mimaga <mimaga_at_poczta.fm>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 16:58:34 MET

jeżeli masz tak na kablu dolączonym do karty to nie mam pomysłu, w
przeciwnym przypadku kabel może być za dlugi lub niskiej jakości.
Druga sprawa to jeśli chodzi o odtwarzanie filmu z dvd komputera to może
działać mechanizm zabezpieczający przed kopiowaniem płyty i obraz jest bez
koloru. Kiedyś pisali o tym na grupach ale niestety nie pamiętam jak to
można obejść (ale napewno można).
M.