Re: Humor sklepowy...

Autor: seba_god <seba_god_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 16:17:04 MET

u mnie była bardziej wyrafinowana sytuacja. chciałem qpić płyte MSI na
I865PE + Celeron 2.8GHz i do tego 2x 256MB coby to działało w dualddr. no
niestety sprzedawca jakże popularnego sklepu we Wrocku czyli Proline
konsultując się u swojego kolegi eksperta, który skwapliwie przytaknoł
Celerony nie mogą pracować w tym trybie więc bez sensu jest qpować dwie
kości ramu. Nieśmiało starałem się okazać moje ździwienie i nawet próbowałem
zaprzeczyć, ale wyjaśniono mi, że tylko Pentium z HT ma taką opcje pracy.
Zamówiłem i tak to co chciałem do zestawu a panowie żeby chyba potwierdzić
swoją teorie włożyli pamięci w taki sposób, że faktycznie nie działał.
jak słysze, że takich historii jest więcej to poprostu swoich znajomych będe
chyba do supermarketów wysyłał po qpno sprzętu bo już żadnej różnicy między
sprzedawcami nie widać.

Pozdro. Seba