Re: GoodRAM i EPOX

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 14:56:37 MET

kOSAk wrote:

> dokupilem taka kostke (uklady Nayna) i nie chce to chodzic na FSB200
> a goldmemory pokazuje bledy w pamieciach. BIOS najnowszy...

pozostaje ci wrzucic pamiec do innej plyty i solidny ~6h test (polecam
memtest86). mam identyczna plyte i wiem ze jest ona bardzo "wrazliwa" na
uszkodzone "kosci" RAM. u mnie dzieki bardzo dobrej diagnostyce POST
zepsute ramy bez problemu "przepuszczane" np. na Asusie z chipsetem KT333
(wykrywane np. jako polowa wartosci, winda "odpalala" a pozniej
"wykrzaczala sie" w trakcie pracy) na tej plycie "nie przechodzily".
bootowanie bylo automatycznie wstrzymywane z kodem "blad pamieci" na
wyswietlaczu diagnostycznym. dlatego obstawiam na uszkodzona kosc a nie
konflikt. ale poniewaz to nie totalizator sportowy - sprawdz na innej
plycie dla pewnosci ;-)

powodzenia