Re: [notebook] jakosc vs wydajnosc

Autor: sigma <sigma_at_matplaneta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:51:51 MET

w <news:cmi7s4$e3h$1@atlantis.news.tpi.pl>
Lukas napisał(a):

> jezeli masz natomiast ok 6 tyś zł to może
> warto toshibe a40 kupic czy a60 z prockiem np. p4 2.8 ghz ??

IMHO wydajnosc nowego pentiuma-m 1,5 GHz jest porownywalna z p4 2,6
GHz, wiec roznica bylaby zapewne niewielka, za to czas pracy na
bateriach, wyraznie krotszy.

Czy 3-letnia gwarancja (szczegolnie w przypadku IBM) to absolutna
koniecznosc biorac pod uwage, ze notebooki charakteryzuja sie nizsza
niezawodnoscia niz desktopy?

Poza tym zastanawia mnie czy notebookom Toshiby mozna jeszcze ufac:
http://www.businessweek.com/magazine/content/04_22/b3885081.htm

W skrocie: Toshiba przerzuca produkcje do Taiwanu, w celu obnizenia jej
kosztow...

I jeszcze jedno - w jakich modelach notebookow znalezc mozna szybkie
dyski (5400 obr/min)? Chcialbym zainstalowac na nim baze danych
Oracle9i.

Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

--
...miejsce na twoja reklame...