Re: Problem z czcionkami :(

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:47:52 MET

Użytkownik "Voyt" <voyt_p@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cmh7uo$gqo$1@korweta.task.gda.pl...

Witam.

> Wiem, że to może nie ta grupa ale nie znalazłem żadnej innej.
> Mam sobie plik wygenerowany przez jakiś program dosowy z którego powstaje
> plik *.txt. Plik ten napewno zawiera polskie znaki (sprawdzałem na innych
> komp.)
> U mnie jednak nie. Przy podglądnięciu go np. Windows Commandrem czy
> Worde-em w miejscach gdzie powinny być polskie czcionki mam same krzaczki
:(

Ja na poczatku napisze ze jest Pan len do kwadratu.................
A teraz tak:
!) poczytac o kodowaniu polskich liter na PC, o fontach, w szczegolnosci
   zwrocic uwage na systemy DOS, Windows............................
1) poszukac program cpl.exe na necie
2) skonwertowac plik do standardu polskich liter uzywanych przez Windows
3) to wszystko

pozdrawiam
Adams