Re: wyjscie TV - beznadziejna jakosc?

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:03:47 MET

Uzytkownik "FoRK" <forkUSUN_TO@tlen.pl> napisal w wiadomosci
news:cmi1q3$otn$1@news.onet.pl...
Witam!

> Mam karte GF 4 MX. Ostatnio chcialem sprobowac podlczaczenia komputera
> do telewizora. Kupilem odpowiedni kabel (koncowka euro ze strony
> telewizora). Niestety jakosc na Tv jest slabiutka.

Nie napisal Pan co oznacza slabiutka (odczucie
czysto subiektywne), ale to moze oznaczac slabiutki TV
u znajomego pomoglo wymiana telewizora, T V tool
nie umiejetnie uzywany moze spowodowac usterke
aktualnego odbiornika TV.

Ale cos mi sie wydaje ze jednak Pan nie ma pojecia
o systemach telewizji kolorowych, a mozliwosciach
wyswietlania obrazu przez karty graficzne na monitorach
CRT, LCD.

Pan doczyta o rodzielczosciach w systemie PAL, odswiezaniu
itp itd. Jezeli jakosc filmu puszczonego z komputera na TV jest
zadowalajaca to znaczy ze wszystko gra i buczy. Trudno
uzyskac nie rozmazany obraz w rodzielczosci 800x600 na
analogowym TV 32" 50Hz kineskop noname.

serdecznie
pozdrawiam
Adams