Jaki zasilacz wybrać?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 10:00:39 MET

Rozważam wymianę zasilacza w swoim kompie i zastanawiam się co wybrać. W
zasadzie przydałoby się zmienić całego kompa, bo moje ustrojstwo ma już
kilka lat, ale póki co fundusze nie pozwalają i póki co dokładam do starego.

Obecnie w kompie jest jakiś zasilacz, którego nazwy nie udało mi się
ustalić, a którego importerem jest Megabajt. Płyta główna Mercury KOB KT
133a, 512 RAMu na 3 SDRAMach, NVIDIA GeForce2 MX400, 1 HDD, 1 FDD, obecnie
procek AMD Duron 950, ale planuję wymianę na jakiś 1.5 GHz, karta sieciowa
Realtek. Przy obecnych standardach to pewnie eksponat muzealny, ale póki co
muszę zadowolić się tym co mam.

Teraz mam zamiar wymienić zasilacz, bo mój ma już dwa lata, a poza tym to
jakieś nie wiadomo co i lepiej czegoś takiego się pozbyć. Przede wszystkim
zależy mi na jakimś stabilnym i dobrze zabezpieczonym przed różnego rodzaju
przepięciami, przeciążeniami, itp. W sumie zastanawiam się nad modelem
Chieftec 360W ATX-1136H, ale kolega powiedział, że jak dla mojej
konfiguracji, to zdecydowanie za mocny i powinienem jednak pomyśleć o czymś
słabszym, bo nie ma potrzeby instalowania takiego "potwora". Skoro 360W to
za dużo, to o jakim ewentualnie powinienem myśleć? Czy możecie mi coś
sensownego doradzić?

--
chairon