2 kontrolery

Autor: Promil <kon_zie_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 22:52:48 MET

Witam wszystkich!
Mam pewnien problem, ktorego nie moge rozwiazac. Mianowicie mam 2
kontrolery podlaczone do kompa (pierwszy zintegrowany z plyta EPOX
8RDA3+ kontroler SATA (Sil 3112A, BIOS 4.2.12) i drugi dokupiony na PCI
kontroler IDE (Sil 0680 3.2.10)). Na kotrolerze SATA mam podbieta
Barracude 80 GB a na IDE CD-RW Lite-on i DVD-ROM LG. W biose mam
ustawione, zeby butowal system z RAID/SATA i ..... DUPA. System nie
startuje - tzn w 1st boot mam floppy i dyskietka sie odzywa, ale z dysku
juz nie bootuje. Jezeli odlacze napedy optyczne wtedy jest ok. Wydaje mi
sie, ze on poprostu prubuje bootowac z tego dodatkowego kontrolera, a nie
pierwszego (chociaz jak wkladac plyte bootujaca do DVD to takze nie
startuje). Czy ktos mam moze pomysl jak taki patent rozwiazac?
Dziki z gory