Re: komputer w mediamarkt

Autor: Jacek S. <quinta_at_poczta.fm>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 22:42:06 MET

Robert wrote:
> Co sądzicie o zestawie z mediamarkt : 1999zł
>
> procesor Intel Pentium 4 3GHz,
> RAM 256MB 400MHZ
> HDD 80GB Samsung 7200 obr.
> DVD+/-RW x12 Ssmsung
> Grafika nVIDIA FX5200 128MB TV-out
> fdd,klawiatura mysz
>
> Znajoma zastanawia się nad zakupem, nie wiem co jej doradzić.

Niom...
I my też nie wiemy... Do czego przede wszystkim ma być ten komputer?
Jak dla mnie w tym zestawie za mało RAMU i karta graficzna nie zbyt
wyrafinowana ( zwłaszcza, że określenie "FX5200" jest dość lakoniczne -
różne modele są / bywały - fakt - sam mam FX5200, no ale mój komp to nie n
o w y sprzęt ). Już są gry ( Doom 3, Far Cry ?? ) w które na tym sprzęcie w
full detalach nie zagra... No ale może wcale nie chodzi o gry, więc... Mi by
taki styknął :)

--
Jacek S.