Re: Coś nie tak z kompem

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 21:00:37 MET

> masz jakiegoś rozsądnego antywira ??. Jeżeli nie , to sprawdź czy nie
> załapałeś Beagla, jeżeli tak- to nowe wzorce wirusów. Miałem podbny
> problem w ciągu ostatnich 3 dni. Po usunięciu w/w jak reką odjął.
> Sprawdź czy w c:\windows\system(32) nie posiadasz pliku wingo.exe.
> Jeżeli posiadasz to masz beagla.
>
> G.B.

Nie mam takiego pliku. Używam Norton Antyvirus 2004. Dazę wirusów mam
aktualizowaną czasem nawet kilka razy dziennie więc wszystko chyba powinno
być ok. To musi być coś innego. Chociaż kto wie. Może jak odpalę Antyvirusa
w trybie awaryjnym to coś znajdzie. Gdyby była możliwoś sprawdzenia co tak
naprawdę sie dzieje w tym explorerze...
Yaro