Re: Jak zmienić scsi id?

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 20:13:24 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:cmgiss.2ho.9@Hobby.od.18.lat...

> Żartujesz ? W SCSI muszą być zaterminowane oba końce magistrali.

Widocznie kontroler ma autoterminację or something, bo na tym zestawie
"jadę" od lat i jakoś pracuje :)

> Dlatego wolę firmowe akcesoria, bo z suportem nie ma problemu ;)

Ależ są firmowe, w końcu Tekram i Microtek sroce nie wypadły... :) BTW to
znaczny kłopot miałem kiedyś np. z kartą ASPI od adapteca, jakąś tam
ava-15coś, bo w spisie firmy model ten w ogóle nie figurował. Ale i tak
poszła.

T.