Re: Epox 8RDA3i po wylaczeniu kompa pali sie lampka na karcie sieciowej...

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXXXXXXXXXXwp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 19:08:14 MET

> Często się nie da. Możesz spróbować wyłączyć WOL w BIOSie,
> ale nie musi to pomóc. Nowe karty sieciowe po prostu tak
> mają -- utrzymują link nawet, gdy komputer jest wyłączony.

Ogolnie to mam ta podluzna wtyczke w plyte glowna wpienta ale jest tez taka
kwadratowa mala z czterema przewodami i jak byla wpieta to palila mi sie tez
na klawiaturze lampka num lock wiec wypialem ta kwadratowa i teraz gasnie
ale sieciowka nadal pali a klawiature mam standart bez zadnych dodatkowych
guzikow typu wol search wylaczajacych kompa czy inne gowno !

JaVoL