Reanimacja

Autor: KraXon <krakson_at_vp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:02:52 MET

::PLYTA
    -MS617 ver 1.1 LX6
    -SLOT 1
    -ATX

::BIOS
    -Award ver. 2.3
(http://us-download.msi.com.tw/support/bos_exe/mbd_bios/w6117v23.exe)
    -Kosc : W29EE011 (1MB)

A teraz o co chodzi :

Staralem sie zrobic upgrade biosu. Poczatkowo mialem wgrac ver. 25 ale
znalazlem jakas beta ver. do tej plyty i wgralem.
No wlasnie i tu pojawil sie problem. Po wgraniu biosu komputer nie chcial
sie uruchomic.
Probowalem go jeszcze reanomowac uzywajac innych plyt z biosem AWARD ale 0
rezultatu tzn. bios niby sie wgral ale komputer nadal nie chcial
sie podniesc , + jeszcze kosc w ciagu 2 sekund sie bardzo nagrzewala.

Jak napisalem mam kosc W29EE011-15 (chyba juz do wyrzucenia) , ale kolega
dal mi kosc ASD model AE29f2008-12,
i tak sobie mysle czy mozna wlozyc ta kosc ASD zamiast W29EE011 , (
oczywiscie wczesniej ja zaprogramowac biosem ver25 korzystajac z innej
plyty)

Pozdrawiam

PS. nie wiem czy wszystko napisalem , ale jak cos to dopisze

PS2. W niedziele bede na gieldzie komputerowej w wawie - moze tam bedzie
jakies stoisko z kosciami + mozliwoscia wgrania danego biosu