"Tasiemki 40GB" Travan..

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 17:43:17 MET

"Bawił" się może ktoś stremerami Travan. Wczoraj taki wylądował w serwerze
ale z brakuj laku podłączony byle jaką pojedynczą szelka. Zainstalowałem
stery i soft i przy próbie zrobienia backupu zaczął coś mieszać i jakiś błąd
wywalił. Oczywiście dziś zmieniłem tasiemkę (wcześniej jej nie miałem) i na
innej tasiemce jest ok a na tej dalej pokazuje błąd. Mój soft niby formatuje
tasiemki ale nie ma takiej opcji osobno. Czy jest jakiś dodatkowy soft do
tego? Czy też np taśma siadła mimo, że jest nowa?

Zigi