Re: Hardware ECC Recovered - rosnie ... ?

Autor: NoRek <tadek_at_kasper.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 16:20:25 MET

Witam
U mnie na ST380011A 7200.7 jest to samo caly czas (w SpeedFan'ie) po
odswierzeniu informacji z S.M.A.R.T'a zmieniaja sie wartosci Raw Read Error
Rate,Seek Error Rate,i wspomniany Hardware ECC Recovered ale po rocznym
uzytkowaniu dysku przestalem sie tym przejmowac widocznie standart ATA
dopuszcza cos takiego albo program zle odczytuje te informacje (moge sie
mylic jak tak to mnie tez niech ktos oswieci)

NoRek