Re: szybka porada odn. nagrywarki

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 16:00:55 MET

> Muszę za godzinę iść kupić nagrywarkę.
> Cena ok 200 pln.
> Patrząc na specyfikacje, nie widze zbyt wielkich różnic.
> Ale zawsze lepiej sie spytać.
> Co polecacie? Może by tak combo?
> Albo Liteon za 100 czy dorzucić i coś lepszego?

No LITE-ON 52x32x52 bardzo dobry nie narzekam mam pol roku i zadnych bledow.
Moze minusem jest troche glosna praca ale jak masz szczelna obudowe to mysle
ze nie bedzie problemow z uszami :) nie wiem jak jest z Combo jest drozsze o
80 zloty ale mysle ze jest pozadnie wykonane bo L-on i NEC to dwie najlepsze
firmy od nagrywarek.