Re: Overclocking: Barton 2500

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 15:06:04 MET

"Mancer" <mancer@o2.pl> wrote in message
news:cmg12h$ome$1@inews.gazeta.pl...

> Nic nie powinno!!!
>
> Kiepska seria i choćbyś na głowie stanął, to kręcić się nie będzie.
> Można próbować podnieść vcore, ale i tak nie ma gwarancji.
> Sam mam jednego takiego bartona, który na 1.85V nie chce stabilnie
> chodzić nawet z FSB 180Mhz.

No właśnie nie chodzi. Nie jest to jakaś tragedia ale szkoda. Miałem
nadzieję, że pójdzie na 200MHz. Kupiony tydzień temu w sklepie i to chyba
był błąd. Myślę, że te nowe serie są pewnie dużo gorzej podkręcalne niż
stare?

Nie ruszałem jeszcze napięcia - czy próbować? Stabilnie chodzi przy 175MHz
na 1,5V. Na 183 są już problemy. Do jakiej wartości podnosić napięcie?

Póki co mam temperaturę ok 37-40 st więc jest spory zapas. A dziś montuję
zamówione chłodzenie wodne - tylko co tu chłodzić w takim układzie :////

pzdr
topjes