Coś nie tak z kompem

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 14:32:52 MET

System - Win Xp Pro chodzi to na athlonie 3200, 1GB Ram'u a czasem się po
prostu tak muli, że aż niewiarygodne. Kiedy uruchomiłem menadżera zadań
okazało się, że to explorer wykorzystuje CPU w 99%. O co tu chodzi? Kiedy
ponownie zaobserwowałem, że komputer strasznie przymula okazywało się za
każdym razem, że to explorer go tak obciąża chociaż prawie nic nie jest
włączone. Czy może mieć to coś wspólnego z eMule? Nie wiem czemu ale tak
jakoś jest na liście moich podejrzanych. Sprawdzałem też ProcessExplorerem
ale nie widać nic poza explorerem co by mogło mieć na to wpływ. Dodam też,
że norton antyvirus też nic nie znajduje chociaż ma najświeższe bazy
wirusów.
Co o tym sądzicie?
Yaro