jest Asus nie ma Asus-a

Autor: UberKunda <230509_at_to.jest.numer.gadu.gadu.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 13:42:09 MET

taka smieszna historia mi sie dzis przydazyla..
dostałem maila :

********************************
Drogi Uczestniku konkursu,

Dziękujemy raz jeszcze za wzięcie udziału w konkursie wiedzy o płytach
głównych ASUS P5 AI Proactive.

Miło nam oznajmić, że zostałeś wylosowany jako zwycięzca jednej z płyt
głównych ASUS P5AD2 Premium. Gratulacje!

Prosimy o przesłanie nam Twojego numeru loterii (który otrzymałeś po
rejestracji w konkursie) jako potwierdzenia oraz numeru telefonu, abyśmy
mogli ustalić szczegóły dotyczące przekazania nagrody. Informacje te
prosimy przesłać na adres Arkadiusz_Piasek@asus.com.
Z poważaniem,
ASUSTeK Computer Inc.
ASUS Poland
********************************

- zajarałem sie jak budzik, już prawie kupiłem w komputroniku DDR2 i
nowego P4 z podstawką LGA, by 1,5h dostac następnego maila :

********************************
Szanowni Państwo,

Serdecznie przepraszamy za wprowadzenie w błąd, ale e-mail informujący o
zdobyciu przez Państwa nagrody w konkursie firmy ASUS został wysłay
omyłkowo do wszystkich uczestników konkursu.

Z faktycznymi zwycięzcami skonaktujemy się w najbliższym czasie ponownie.

Raz jeszcze przepraszamy za zamieszanie.
Z poważaniem,
ASUSTeK Computer Inc.
ASUS Poland

- bez komentarza