Uzytkownicy GA-vt600-l

Autor: Aragorn <aragorn_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 12:14:45 MET

nie mam pojecia juz co mam zrobic z nie dzialajacym USB 2.0
jak podlaczam mp3 playera usb2.0 to calosc strasznie sie wlecze zeby
otworzyc zawartosc playera to mija ok 15 minut transfer jest koszmarny jak w
biosie wylacze obsluge 2.0 to jest troche lepiej i mam komunikat ze
podlaczone urzadzenie wymaga trybu high-speed
dodam ze mam winxp sp2 i instalowalem drivery do usb 2.0 w menedzerze
urzadzen jest via usb 2.0 enhanced host controler oraz usb 2.0 root hub
szukam osoby u ktorej wszytko dziala ok i moglaby mi powiedziec krok po
kroku jak mam instalowac dodam ze przeszukalem internet i roznego rodzaju
fora i kombinowalem wg zalecen ale nic nie pomoglo a player na innych
komputerach smig az milo

Aragorn