Re: Uwaga-oszusci z monitor.pl

Autor: Bartek W. <bartek_w_at_lalala_wytnij_to.klub.chip.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 09:22:41 MET

> Hehe.. zobacz jak sie nazywa wlasciciel serwisu. Juz sie nimi komisja
> zajmuje :D Takie szychy sa w to zamieszane ze glowa boli ;)

To nie ten Orlen... ;)
Przy okazji - ja kupiłem tam monitor, któego w danej chwili nie mogłem
znaleźć w żadnym sklepie (Sony HX-73B) - ani internetowym ani "zwykłym.
Obdzwoniłem kilkadziesiąt sklepów i dupa. Na końcu zadzwoniłem, do nich -
kobieta powiedziała że poszuka i za godzinę oddzwoniła że znalazła
monitor. Przesyłka następnego dnia kurierem, wszystko ok! Tylko że
kupowałem za pobraniem a nie z przedpłatą... Przy takich kwotach lepiej
się zabezpieczyć!